Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 10 mei 2018

Sizzix Flip its card

Goeie morgen allemaal

Hier in Brugge duimen we heel hard dat de weergoden ons gunstig blijven.  Vandaag gaat hier de Heilige Bloedprocessie door, fingers crossed!



Vandaag gebruikte ik eens design papier en mallen.
Helemaal niet wat ik gewoon ben van mezelf.
Ik gebruik namelijk zelden design papier,maar bij deze moet ik zeggen dat ik het héél leuk werken vond met deze mallen, het smaakt naar meer!!!

Al het snij werk werd gedaan met het setje van Stephanie Barnard, frame flip its.
Het is een setje waarmee je in een mum van tijd een kaart samenstelt.
De basis mal snijdt waar moet en rilt je vouwlijnen.
Dan is het nog een kwestie om je design papier uit te kiezen en...
snijden, testen, kleven!

Een leuke tekst en je bent klaar!



Het inktpad Freshly cut grass van lawn fawn past perfect bij het papier blokje Perfectly plaid spring van lawn fawn.

Het tekstje "high five" komt uit een setje van my favorite things: more essential sentiments.


Voila dat was het voor deze donderdag!
Ik ben nog aan een paar voorbeelden bezig, dus als alles goed zit, zet ik ze deze namiddag nog erbij als bonus.

Liefs
Isabelle

Bonus:




Deze zullen niet te zien zijn in de winkel, zijn gemaakt voor eigen gebruik.
Maar zo zie je wel hoe veel zijdig de mallen zijn.
Tot gauw
Isabelle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten