Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 13 maart 2018

Light Up Christmas...


Hallo,
vandaag is het weer tijd om wat inspiratie te laten zien en deze keer heb ik het gecombineerd met het kaartje voor de Kerstaktie op facebook.

Ik heb een tag uitgestanst en daarop met Versamark de leuke Whimsy Penguin gestempeld. Ik heb wit embossing poeder en de heat gun gebruikt om eens een ander effekt te hebben dan altijd maar met zwarte inkt te stempelen.

De tag is gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en ik heb voor de kerstballen en de ster de Clear Sparkle pen van Spectrum Noir gebruikt voor extra glitter. De lampjes heb ik eerst gekleurd en daarna heb ik de Nuvo drops Clear gebruikt want als dat droog is lijkt het net echt glazen lampjes ook de kralenlint heb ik hiermee gedaan.

De tekst is van een Sheena Douglass stempelset uit de A little Bit Festive collectie genaamd Light Up Christmas...

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.

hugs Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten