Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 14 april 2017

Vintage kaartje

Dag iedereen

vorige week zag ik een nieuwe lijn van Prima marketing in de winkel.  Deze kon ik echt niet weerstaan, helemaal mijn stijl!  Ik koos meteen bijpassende cardstock en ging thuis aan de slag.  Ik gebruikte een Dutch Doobadoo mal.

Op de eerste foto zie je hoe het kaartje eruit ziet wanneer het dichtgevouwen is.  Dankzij het leuke kantje blijft de kaart goed dicht.



Op de achterkant heb ik een plaatsje voorzien om nog iets te schrijven.


Wanneer je de kaart openvouwt, zie je dit mooie vintage plaatje.  Dit is ook een onderdeel van de papierlijn.


Gebruikte materialen:

  • Design papier Prima Marketing: Wild & Free
  • Cardstock: Vaessen
  • Dutch doobadoo mal: drieluik
  • mallen: Spellbinders (ovals, scalloped ovals, floral ovals) en Heartfelt creations 
  • bloemen, plakparels en sleutel uit eigen voorraad.
Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren.  Geniet van jullie paasweekend!

Creatieve groetjes

Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten