Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 21 januari 2017

Beterschapskaartje

Hallo allemaal,

Mijn tweede projectje is gemaakt met een mal van MFT Bedside Comfort. Deze is heel leuk om iemand beterschap te wensen . 


Ik heb alles uitgestanst uit fluweelkarton en dan geblend met Distress Inkt. Bij het doosje met de papieren zakdoekjes heb ik een echt stukje gebruikt ... Ik vond dat wel een leuk accentje. Ook heb ik op de bloemetjes de nuvo drops gebruikt. Die zijn zo leuk... Ik denk dat er nog een aantal kleurtjes in mijn mandje gaan vallen. Deze drops moet je echt wel 24 uur laten drogen , maar je kan ze gemakkelijk op voorhand op een sheet maken. 
Het teksstempeltje is van de nieuwe serie teksten van Cart 'n Scrapart.

Materiaal
:
  • MFT Bedside comfort
  • MFT Stitched Scallop Based Edges
  • MFT Tranquil textures paper pad 
  • Fluweelkarton
  • Distress inkten
  • Nuvo glitter drops "Ruby Slippers"


Groetjes en tot gauw, 
Karine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten