Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 18 december 2016

Merry Christmas!

Hallo iedereen

Het was gisteren weer ontzettend gezellig tijdens de kersthappening.  Bedankt om erbij te zijn!

Binnen een weekje is het Kerstmis.  Wat gaat de tijd snel!  Voor de feestdagen maakte ik dit kaartje.  Ik sneed de halve cirkel uit met mijn silhouette Cameo.  Ook met de cricut kan je deze vorm uitsnijden!  Als design papier gebruikte ik de collectie Sleigh Ride van Bo Bunny.  Het tekstje en plaatje is dan weer een stansvel van Studio Light.  Deze zijn ontzettend leuk!

De boompjes sneed ik ook uit met de silhouette cameo en bewerkte ze nadien met flock.








Benodigdheden:

  • silhouette cameo of Cricut
  • design papier: Bo Bunny Sleigh Ride
  • Studio Light: Frozen Forest
  • flock
  • mallen: ovalen van Spellbinders
  • liquid pearl
  • bloempjes uit eigen voorraad
Creatieve groetjes

Natalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten