Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 17 oktober 2016

Tag Big Shoes

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik nog eens een tagkaartje voor jullie.



Om mijn kaartje op  kleur te brengen, heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
worn lipstick
shabby shutters
tumbled glass

De stempel op de achtergrond is van prima, iron orchid.
Deze is gestempeld met cholate brown inkt van MFT.

Het meisje is een stempel van Penny Black big shoes.
Deze heb ik ingekleurd met distress markers.
Ik heb gekozen voor kleuren die mooi aansluiten bij mijn achtergrond.

Vele groetjes
 Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten