Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 10 oktober 2016

Single moments make great memories

Hoi iedereen,

Vorige keer heb ik jullie een fotoboekje laten zien met het papier vintage emporium van prima.
Nu hield ik hierbij enkele restjes papier over. Niet veel omdat ik de journaling notecards gebruikt heb. Maar ja hier en daar snij je toch wel iets vanaf.



Nu had ik deze restjes mooi bij elkaar liggen. Ideaal voor een layout mee te maken.
Even rommelen in de doos met scrapvellen. Daar vond ik een vel uit de Antique Bazaar collection van Kaiser Craft. Dit past hier wel leuk bij. Het is wel een oudere lijn.

Dit vel heb ik een beetje bijgesneden en op een zwart vel cardstock geplakt.
Met de restjes papier heb ik een collage gemaakt, waar mijn foto bovenop komt.

De volgende materialen heb ik ook gebruikt:
zwarte embossingpasta
stencil Tim Holtz Argyle
stencil TCW Mini confetti
mica powder rust in spray vorm
perfect pearls mists, mint
soft gloss gel
distress glitter dust
bronze crushed glass glitter stampendous
micro beads black finnabair
metalen gears prima
een sticker uit de 6x6 collection kit vintage emporium

Zo zie je maar dat je niet te snel iets moet weggooien.

Veel knutselplezier,
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten