Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 2 juni 2016

Hello you

Hallo iedereen,




Wist je dat je met de distress crayons ook je achtergrond van je tag kaartje kan kleuren.
Als je dit met een baby doekje doet, kan je je kleuren in zachte tinten aanbrengen. Je doet dan wat crayon op je craftsheet. Je neemt dit op met een babydoekje.  Als je het graag donkerder hebt, kan je rechtstreeks kleuren met je crayon op je tag. Wel eerst gesso aanbrengen. Anders krijg je strepen waar je met je crayon gekleurd hebt.

Ik heb vandaag een blendingtool gebruikt. Je brengt crayon aan op je craftsheet. Spray hierover een heel klein beetje water. Nu kan je de kleur met je blendingtool op nemen.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn, Picked Raspberry, Mustard Seed en Mermaid Lagoon.

Deze heb ik aangebracht met behulp van stencils van Tim Holtz :  Ringer en Numeric.

Floer is gekleurd met distress markers.

Ik heb een kaartje gekleurd met Adirondack Raspberry. Hier heb ik met dezelfde kleur Hello you op gestempeld. Dit is een stempeltje van Papermania : Happy days.

Vervolgens heb ik een stuk papier gekleurd met Adirondack Sunshine Yellow. Hier stanste ik het slingertje van La-La-Land uit.

Als laatste heb ik de randjes gekleurd met distress inkt : Gathered Twigs.

Wat is die Floer toch schattig!

Veel knutselplezier,

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten