Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 4 april 2016

Roze kaart

Hallo iedereen,


Deze keer ben ik met acrylverf aan de slag gegaan.

Met behulp van een brayer heb ik roze, oranje en donker roze verf op een A4 vel aangebracht.

De volgende stempels heb ik gebruikt:
        Cirkels van Prima Marketing
        Bitty Grunge van Tim Holtz

De gebruikte kleuren inkt zijn:
        snow cap
        eggplant
        raspberry
        latte
        sunshine yellow

Deze zijn van Adirondack.

Het sterretje is gestempeld met inka gold in de kleur gold braun.

Vervolgens heb ik een stuk van het vel gebruikt om een kaart mee te maken.

De vlinder is een stempel van Prima Marketing.

"Groetjes" heb ik ook uit het A4 vel gestanst met een stans van Die'sire Crafter's Companion.
Deze is bewerkt met de Wink of Stella glitterpen.

Vele groetjes,

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten