Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 10 maart 2016

Fotoboekje

Hallo iedereen,

Vandaag toon ik jullie een fotoboekje dat ik voor ons buurmeisje gemaakt heb.

De kindjes van de buren komen graag langs om met mijn man met de quad mee te rijden.
Eerst kwam de buurjongen vragen of hij mee mocht.
Ik maakte van hem foto's. Deze verwerkte ik in een boekje.
Later bleek dat het meisje een beetje jaloers was en ook graag mee wilde.
Hier horen dan ook foto's en een boekje bij.
Ze was hier heel blij mee. Ik wil dit dan ook aan jullie tonen.
Je kan dit maken als een leuk aandenken voor welke gelegenheid dan ook.








De basis van het boekje is uit kraft gemaakt.

Het papier is van Bo Bunny, garden journal collection. Het is van vorig voorjaar denk ik. Ik heb er al eens een boekje voor mijn petekind mee gemaakt. Ik heb dus eigenlijk met de overschot gewerkt. Zo zie je maar dat er niks verloren gaat.

Van deze reeks heb ik een kleine paperpad, een pakketje met leuke kaartjes en figuren.  Garden journal noteworthy staat op de verpakking en een pakketje met pagina's en leuke kaartjes waar je een album mee kunt maken. Hier staat misc me garden journal pockets contents op de verpakking.


De tekst you never know when you are making a memory is van Scrapberry's,  Elegy.

Scrapberry's heeft 3 kleine pakketjes stempels genaamd photo archive.
Daar zijn de andere stempeltjes die ik gebruikt heb van.

Hopelijk vinden jullie dit een leuk idee.

            Groetjes,

                         Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten