Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 10 januari 2016

Precious little darling

Hallo allemaal

vorig weekend ging ik nog eens aan de slag met mijn silhouette cameo.  Dit wiegje is een ontzettend leuk projectje om in elkaar te zetten.  Het leuke eraan is dat het zelfs heen en weer kan wiegen.







Voor dit project gebruikte ik het design papier van Maja Design: vintage baby.  Ook het plaatje aan de voorkant en het kleine kaart aan de achterkant zijn van deze collectie.  Bij het kaartje op de voorkant bewerkte ik de hartjes met Wink of Stella.

Bovenaan gebruikte ik een stukje kant en een lintje met parels.  Voor de binnenkant maakte ik ook een dekentje en hoofdkussen van hetzelfde design papier, ook dit werkte ik af met een kantje.

Creatieve groetjes

Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten