Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 4 januari 2016

Libelle Tag

Hallo iedereen,

Wat ben ik weer leuk bezig geweest.
Het is dan wel geen zomer meer, maar deze keer heb ik voor jullie een tagkaartje met een libel.
Word ik lekker vrolijk van.




Ik heb gebruik gemaakt van tissue wrap van Tim Holtz om mijn achtergrond op te leuken.
Dit plak je op je kaartje met gel medium.

Vervolgens heb ik distress inkt gebruikt in de kleuren peacock feathers, wild honey en aged mahogany.

Dan heb ik 3D stempelverf in de kleur lime green metallic gebruikt, samen met de stencil typo THSO40 van Tim Holtz.

Ook maakte ik gebruik van de stencil bubble THSO02 van Tim Holtz. Hierop heb ik de glass bead glittergel van faber castel gesmeerd. Goed laten drogen.

De randje zijn aangezet met inka gold, gold braun.
Niet met je vinger in de pot. Ik wist dit niet. Er stond schimmel op bij mij.
Dus altijd een beetje op je craft sheet doen m.b.v. een palletmes.

Dan neem je een extra stukje papier. Hier nevel je distress spray stain, cracked pistachio op.
Hierop stempel je de libel. Het is de volgende stempel: Flying Dragonflies van Sheena Douglass, crafter's companion.

Ik heb hierop een laagje multi medium, gloss van ranger, aangebracht.

Deze plak je op je kaartje.

Voila, klaar.

Maak er iets moois van.

            Groetjes,

                   Sofie tag

1 opmerking: