Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 17 januari 2016

Art Journal

Fijne zondag allemaal !!!
Vandaag heb ik een journal page voor jullie waarbij de achtergrond gemaakt is met acrylverf.  Ik heb heel wat kleuren gebruikt. Al de figuurtjes en tekeningetjes zijn dit keer geen stempels maar zelf getekend, geschilderd of gekrast in de nog natte verf. Voor deze tekeningen of doodles maakte ik gebruik van de Pitt markers van Faber Castell.
Het sentiment zijn stickers uit een boekje van Tim Holtz. Ook de 2 gekke vogels zijn van Tim Holtz deze kleurde ik in met Copic markers. Bij de stempels van de Crazy Birds hoort een tof set met allerlei accessoires hiervan gebruikte ik de hoed en de das, aan de linkerkant van de pagina zie je telkens een set verfborstels en potloden. Ook deze komen van de accessoire set.

Peggy

1 opmerking:

  1. Prachtige pagina heb je gemaakt! Zo kleurrijk en weer met die mooie vogels
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen