Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 5 november 2015

Kerstgroetjes

Goeiemorgen!

Vorige week kocht ik leuke vellen met kerstplaatjes van Studio Light (collectie Winter memories).  Deze plaatjes zijn geweldig voor wie niet zo graag inkleurt of wie snel een kaartje wil maken.


Ik koos ervoor om dit plaatje te combineren met de collectie Summer Crush van Maja Design.  De blauwe papieren in deze collectie zijn ideaal voor deze collectie van Studio Light.  Het design papier gaf ik een wat oudere uitstraling door de randjes met een distress-tool te bewerken.

Ook het tekstje en het plaatje op de binnenkant zijn van Studio light.



Ik hield mijn kaart verder vrij ober en gebruikte niet teveel embellishments.




Overzicht van de gebruikte materialen:
  • collectie Winter Memories van Studio Light
  • Design papier Summer Crush van Maja Design
  • distress-tool
  • sterretje, bewerkt met gesso
  • pons Martha Stewart
  • distress inkt
  • belletjes en touwtje uit eigen voorraad
  • bloem Magnolia
Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren bij het maken van jullie kerstkaarten. 

Nog veel hobbyplezier!

Groetjes
Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten