Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 24 september 2015

Muziekkaartje

Hallo iedereen,


onlangs kwamen er een hele set mallen van Crafters Companion nieuw binnen in de winkel;  Alle Edge'ables van Diesire uit de Christmas collection.  In de webwinkel staan ze onder mallen-crafters companion
Nu kreeg ik de Christmas Carol mal in mijn handen en dacht meteen, daar kan ik nog wel iets anders mee dan een kerstkaartje maken. :-)



Gebruikte materialen :

  • Zwart colorcore papier
  • Rood american crafts papier
  • Witte cardstock
  • Embossingfolder met muzieknoten van Cuttlebug - daarna heb ik het verhoogde gedeelte wat opgeschuurd om de muzieknoten en notenbalken wat zichtbaarder te maken
  • Diesire snijmal Christmas Carol
  • Lawn Fawn trimmings (touwtje)
  • bedeltje uit eigen voorraad
  • tekststempel van JoyCrafts
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Creatieve groetjes van Marijke

1 opmerking: