Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 10 juli 2015

Kleine jongens worden groot

Voor de verjaardag van een stoere kerel die 2 jaar wordt is het niet altijd zo simpel om een mooie kaart te maken. Ik dacht om mijn cricut nog is vanonder het stof te halen. Na een grondige opruimbeurt in mijn hobbykamer heb ik weer is wat ruimte gemaakt zodat ik ermee aan de slag kan.

De critters zijn altijd mijn favorieten geweest en vandaar mijn keuze om een kaartje te maken met een van deze figuurtjes.

Wat ik vooral fijn vind aan het werken met de cricut is dat je altijd wel dingen hebt die perfect bij het uitgesneden figuurtje passen en dat je ook snel kan werken. Enkele leuke tekst stempels erbij en klaar is de octopus.

Ik kan trouwens met trots aankondigen dat we een workshop zullen gaan organiseren in het najaar om te leren werken met de nieuwe cricut explore. Uiteraard is dit toestel ook bij ons te bestellen. Een pracht van een toestel met veel kwaliteiten en mogelijkheden die allemaal in deze workshop aan bod zullen komen.



1 opmerking: