Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 29 juli 2015

Journaling woensdag: de laatste … 3

Vandaag de laatste journaling woensdag maar wel met niet 1 maar 3 journaling pagina's.
De pagina's horen qua thema niet bij elkaar, elk heeft zijn kleur en matrialen maar toch horen ze samen!! Het sentiment begint bij pagina 1 en loopt door tot pagina 3, dus vandaar vandaag een set van 3 dat samen hoort en toch ook weer niet.
Hoe heb ik deze pagina's gemaakt? De eerste pagina kreeg een ondergrond met glimmer mist sprays. Als textuur heb ik Glass bead gel en een mal van Tim Holtz gebruikt. Verder nog wat stanzen gebruikt om mijn pagina nog wat op te leuken: een swirl en vogelkooi van Marianne Design. De vogels kennen jullie vast wel, deze zijn de crazy birds van Tim Holtz, ik kleurde ze in met mijn Copic markers.

Vervolgens pagina 2: Deze kreeg een ondergrond met tissue papier van Tim Holtz. Vervolgens bracht ik Whipped Spackle aan om wat textuur in mijn pagina te maken het geheel kreeg kleur met behulp van mijn Gelatos. Het bloemen stempeltje heb ik al een tijdje in mijn kast en dit kleurde ik in met mijn Copic markers. Tot slot bracht ik nog glitter aan.

Tot slot pagina 3: Deze kreeg een ondergrond van zwarte cardstock en design papier. Voor deze pagina gebruikte ik heel wat stempels om mijn achtergrond te maken. De ronde cirkels zijn van Indigo Blu en de overige stempels zijn van Scrapberry's. 
Het afdrukje is een al wat oudere stempel van Make it Crafty maar ik vond dat het best in mijn Journaling book kon. Zo zie je dat je oude spullen makkelijk kan mee gebruiken met het nieuwe materiaal.

Hopelijk vonden jullie deze reeks de moeite waard, heb je nog vragen, stel ze gerust !!

Groetjes Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten