Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 5 juni 2015

Product in de kijker - juni - uitwerking 1

Hallo iedereen,


voor de maand juni plaatsen we de mallen van Marianne Design in de kijker.  Deze kan u deze maand aanschaffen met een extra korting van 5% boven op de klantenkorting die u altijd al krijgt.  Zolang de voorraad strekt!

De hele maand juni zullen jullie werkjes van het Design Team zien verschijnen waarbij één of andere mal van Marianne Design is gebruikt.

Dit is mijn voorbeeldje, een klassiek en simpel kaartje.



Ik gebruikte 2 mallen uit de set Marianne Design Creatables LR0235. De achtergrond is gemaakt met een honinggraat embossingfolder van Darice.
Verder wat afgewerkt met een vintage prentje, wat bloemetjes, speldjes, een hartje, een veertje en een blaadje uitgestanst met een Marianne Design malletje (mijn favoriete blaadje allertijden LR0156 ;-) )  De bloemetjes hebben een vleugje Glimmermist over zich gekregen (pearl).

Het is een heel ander kaartje dan ik gewoon ben te maken, maar het heeft wel iets.



Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren met dit kaartje om toch maar eens te gaan neuzen tussen al die mooie Marianne Design Malletjes in de winkel.  En je kan al uitkijken naar de werkjes van de andere DT-leden hier op het blog en ook in de winkel.

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten