Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 16 juni 2015

Mixed Media Journaling page


Hallo allemaal,
Vandaag weer mixed media hier op het blog: een pagina in mijn journaling book.
De achtergrond voor deze pagina maakte ik met tissue papier van Tim Holtz, en wel met allemaal kleine stukjes overschot van een vorig project. Al deze stukken kleefde ik kris kras door elkaar op met gel medium. Vervolgens bracht ik kleur aan met mijn Gelatos, deze blende ik met mijn vingers. Daarna bracht ik heel wat achtergrond stempeltjes aan, in de winkel zijn er heel wat te vinden, die van Limor Weber zijn mijn favoriet. Dan ging ik aan de slag met een stencil en textuurpasta, deze keer gebruikte ik Glass Bead Gel van Faber Castell, dit is een witte pasta die volledig helder droogt met prachtige glitters er in.
Echt een tof product om glans en textuur aan te brengen en toch heel onopvallend….weer een product dat bij mijn verslavingen mag gerekend worden.
De harten heb ik uit de losse hand getekend op papier uit een oud boek, deze heb ik gemat op donker rood cardstock en gedistressed, en kleefde ze op mijn pagina net als de woorden " l'amour toulours". Deze woorden schreef ik op een restje cardstock met de fineliners van Faber Castell en voorzag ze ook nog van een laagje Glossy Accents.
Alle gebruikte materialen zoals: distress inkt, Glass Bead Gel, Gel medium, journaling book, stencils, achtergrond stempels, gelatos zijn te verkrijgen in de winkel.

Heel veel groetjes,
Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten