Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 30 juni 2015

Mixed Media hoed

Ik heb vandaag voor jullie weer een Mixed Media project. En ik vond de hoeden die ik gemaakt heb als extra projecten voor het Heartfelt event zo tof dat ik dat als inspiratie heb gebruikt voor dit project.
Ik heb dus eerst een hoed gemaakt uit cardstock die heb ik volledig bedekt met tissue papier van Tim Holtz, het tissue papier kleefde ik vast met mat medium van Faber Castell.
Vervolgens gaf ik mijn hoedje kleur met mijn Gelatos, en bracht ik op de randjes textuurpasta aan die ik eerst kleurde met zwarte acrylverf. Met behulp van een stencel en glass dead gel bracht ik textuur aan.
Tot slot nog wat versiering, een kantje bloemekes en de vliners stempelde ik op mica en kleurde ik in met Copic markers.
Om een beter beeld van mijn hoedje te krijgen, enkele detail foto's :




Groetjes Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten