Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 9 mei 2015

Product in de kijker : mei 2015 - uitwerking 2: Journaling page

Vandaag is het mijn beurt om jullie een uitwerking te laten zien met ons product van de maand: Design papier.
Tijdens de hele maand mei kan je genieten van volgende promo: 10 halen en 8 betalen, of 20 halen en 15 betalen of 30 halen en 22 betalen. De moment om je voorraad flink aan te vullen !!!!
Wat mijn project betreft: ik heb nog maar een keer een pagina gevuld in mijn Journaling book, een echte verslaving is het geworden !!
Je kan in een Journaling book dus ook perfect met design papier werken. Het papier dat ik heb gebruikt noemt: Chandelier (C71002) van Fabscraps. Ik heb het design papier als achtergrond gebruikt, het korset tekende ik uit de losse hand op grijs cardstock. Hierin bracht ik eerst de eyelets en het lintje aan en vervolgens kleefde ik dit op het DP. Met een witte pen tekende ik een vals stiksel. Verder kreeg mijn pagina nog heel wat kant, en strikjes om een extra romantische sfeer te creëren. Ik gebruikte ook een blaadjes stencil samen met de Glas bead gel van Faber Castell. Dit is een textuurpasta die in de pot een wit uitzicht met glitters heeft maar eens droog wordt dit doorzichtig met een mooi glitter/ glas achtig effect, heel erg mooi. Ik heb een detail hiervan op de foto hieronder.


                                                     

                               

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. 
Zoals steeds zijn alle gebruikte materialen te koop bij ons in de winkel, en heb je nog vragen dan horen wij dat graag.
Heel veel groetjes,
Peggy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten