Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 5 mei 2015

Congratulations!

De maand mei is alweer enkele dagen bezig.  Dit is voor mij een maand met maar liefst 3 verlengde weekends.  Mooie vooruitzichten om volop te knutselen.

Het eerste verlengde weekend was vorig weekend.  Dit is het kaartje dat ik heb gemaakt.






De vorm van dit kaartje maakte ik met een mal van Marianne Design.  Om het afdrukje van Pion Design uit te snijden en te matten gebruikte ik de cirkels van Spellbinders.  Zowel de gewone cirkels als de scalloped kan je achter het afdrukje vinden.


Zowel het tekstje als het kleine stukje Design papier achter het afdrukje zijn van Pion Design.  Deze maand kan je het design papier nog met een leuke actie aankopen.  Het is zeker een bezoekje waard!


Verder gebruikte ik ook plakpareltjes uit eigen voorraad, leuke bloempjes van Scrapberry's en achter het afdrukje zie je een klein stukje wondgaas dat ik kleurde met distress inkt.

Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren.

Groetjes
Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten