Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 15 januari 2015

Produkt in de kijker - Januari - Uitwerking 3



De maand januari is het moment om je inktjes aan te vullen!  Alle kleine inktpadjes van versafine, versacraft, memento dew drops, color box eyes,...  doen mee aan de actie 5 kopen + 1 gratis.  Op voorwaarde dat je verschillende kleuren koopt, de merken mogen echter gemengd worden.  Het goedkoopste inktpadje is gratis.




Mijn bijdrage deze maand om jullie te inspireren met de kleine inktjes is een mixed media projectje. Helemaal buiten mijn comfortzone, maar zo leuk om te doen. Mijn collega Dt- lid heeft mij een beetje aangestoken om toch ook af en toe hiermee aan de slag te gaan. 






Ik ben begonnen met 3 mini canvasjes die ik een laagje gesso heb gegeven. Daarna bewerkt met Distress Paint.  Ik hou er wel van om af en toe is met felle kleuren te werken en zeker in deze donkere dagen. Doet me toch al een beetje naar de lente verlangen. Daarna ben ik een achtergrond gaan stempelen met de versafine mini inktpads in 3 verschillende kleuren. Deze hadden door de ondergrond wel een beetje langere droogtijd nodig dan op papier. Ik heb nog een stukje watercolor paper van Crafters Companions bewerkt met dezelfde kleuren distress paint en daarna met de zwarte versafine mini inktpad een tekst op gestempeld. Weer goed laten drogen.  Tijdens het drogen nog de embossingpasta erbij genomen en een stencil van Dutch Doobadoo. De embossing pasta is ook op kleur gebracht met de Distress Paint.  De tekstjes uitgeknipt en bevestigd op de canvasjes en nog een kleine versiering hier en daar. 

De achtergrond is een 2mm karton, bewerkt met gesso. Daarna met de confetti achtergrond stempel van My Favorite Things gestempeld opnieuw met de versafine mini inktpads in verschillende kleuren. 

De canvasjes bevestigd op het karton en klaar. Een vrolijk fleurig werkje om ergens op te hangen of neer te zetten. 

Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren.

Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten