Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 1 oktober 2014

Produkt in de kijker - Oktober - Uitwerking 1

Wat gaat de tijd toch snel, ondertussen hebben we september achter ons gelaten, is de herfst begonnen en komen langzaam maar zeker die koude donkere avonden er weer aan. Voor mij is de herfst mijn favoriete seizoen van het jaar, genieten van de avonden in de zetel met een tas thee, met de kindjes erbij onder hetzelfde dekentje, zalig toch? Of natuurlijk heerlijke lange knutselavonden, die horen er ook bij.

Ik mag jullie dan ook weer een nieuwe maand promotie voorstellen voor Oktober. Dit keer krijgen jullie een fijne korting van 30% op de glimmermists van Tattered Angels, de Color Wash van Adirondack en de Dylusions bovenop de 5% korting die u steeds ontvangt op al uw aankopen door middel van ons puntensysteem.



Ik kreeg de Dylusion funky fuchsia en de Adirondack color wash in de kleur sailboat blue om mee aan de slag te gaan. Deze spray inkten zijn heel fel van kleur, maar ik heb ze gebruikt om bloemen die ik zelf maak te kleuren. Deze kan je dan heel fijn gebruiken op doosjes, kaarten, lay outs enz... Altijd fijn om een voorraad bloemen klaar te hebben om uit te kiezen.



De hartjes van de bloemen heb ik gemaakt met de melting pot van Ranger. Hopelijk gaan jullie ook aan de slag met deze produkten. Alvast veel plezier en hou het blog in de gaten voor meer voorbeelden van ons design team deze maand.


1 opmerking: