Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 19 oktober 2014

Exploding photo box

Dag dames!

Gisteren hielden we onze allereerste vrije crop in de winkel.  Ik heb me ontzettend goed geamuseerd: samen je hobby beleven, van elkaar leren, ideetjes uitwisselen,...  Geweldig!

Natuurlijk wordt er op zo'n crop, naast het gezellig babbelen, ook wat gemaakt.  Ik ging aan de slag met het papier van Kaisercraft: 75 cents collection en koos ervoor om hiermee een doosje te maken.


Het is niet zomaar een doosje, maar een exploding box.  Wanneer je het deksel er afhaalt, vallen de zijkanten open.


Aan deze zijkanten vind je verschillende vakjes en flapjes om foto's op te verwerken.  Er zijn zelfs houdertjes voor toegangstickets voorzien!

Zoals jullie zien, ik heb me nog eens goed kunnen uitleven met papier!

Groetjes

Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten