Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 8 mei 2014

Smile … Hope … Love

Ik laat jullie vandaag een mixed media kaart zien gemaakt met papier van Authentique de "Flourish" collectie. Het plaatje is een reeds voor ingekleurd plaatje van Whimsy. Deze zijn in een hele variatie verkrijgbaar en enorm handig als je kaart eens snel af moet, je geen zin hebt om te kleuren of als het kleuren je niet echt ligt is dit dus ideaal.Het design papier heb ik in het midden opengesneden en omgekruld zo "ploft" mijn afbeelding uit de kaart en zo is ook de andere kant van mijn groen papier te zien. Deze gestreepte kant van het papier gebruikte ik ook om in elke hoek nog een accent aan te brengen. Heel handig dubbelzijdig papier !! De bloemen maakte ik met mallen van Heartfelt Creations, de toffe tekstje komen van een stempel set van Whimsy stamps. Mijn volledige kaart kreeg een glos laagje en hier en daar een touch van Gesso.
Zoals steeds zijn al de gebruikte materialen te koop en of te bestellen bij Hilde.
Grtjs Peggy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten