Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 22 april 2014

Van harte gefeliciteerd

Dag iedereen,

Vandaag toon ik u een geboortekaart die ik op bestelling maakte. De vraag was om met groen-tinten te werken en de kaart zodanig te maken dat hij voor beide geslachten gebruikt kon worden. Deze is het geworden :


De hoekjesstans is er eentje van Joy! Die gebruik ik echt veel :-) Het papier is een al iets oudere lijn van authentique (peacefull). Normaal kan alle papier van Authentique besteld worden zolang het nog verkrijgbaar is bij de groothandel natuurlijk. De bloemen zijn van WOC. De takjes zijn gemaakt met een dubbele ponsenset van Nellie Snellen. Verder ook kleefpareltjes in de hoeken gebruikt. De tekst is een stempel van Marianne Design. Diekomt van een clearstamp sheet. De border onderaan is gemaakt met Marta Stewart pons. Verder een bedeltje en stukje lint uit mijn persoonlijke voorraad. 

groetjes
Veerle

1 opmerking:

  1. Dit kan me zo in vervoering brengen...die nostalgie!!! Het waren mijn suikerbonendoosjes...allé het plaatje ervan hé!!
    Mooi gedaan hoor Veerle.
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen