Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 18 april 2014

Gorjuss!

Ik vrees dat ik een nieuwe liefde heb....

Toen ik deze reeks van Gorjuss in de winkel zag verschijnen was ik meteen verkocht, snel wat spullen mee naar huis en de hobbykamer in. Ik ben aan de slag gegaan met een stempel en het 8x8inch papier. Deze nieuwe reeks is te vinden in onze webwinkel. Ik heb een kaart gemaakt met een venster vooraan hoewel dit op de foto's niet zo goed te zien is. Na heel lange tijd heb ik ook mijn copic's nog een keer uitgehaald en wat deed het een deugd om nog is te kunnen kleuren.






Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om aan de slag te gaan.

Tot een volgende keer!

Els




1 opmerking:

  1. Els,
    Ja bij mijn laatstbedoeld heb ik ook eentje gekocht
    Ik vindt het prachtig gedaan en heel mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen