Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 5 maart 2014

Product in de kijker - uitwerking 1 - Maart


Hallo iedereen,

vandaag laat ik jullie mijn uitwerking zien met het product van de maand maart : WOW! embossing poeder.
Je kan tijdens de maand maart profiteren van volgende actie : 3 verschillende kleuren kleuren kopen, geven je recht op een 4de potje gratis.  Een potje WOW! embossing poeder kost trouwens slechts € 2,95!



Ik maakte een kaartje naar een voorbeeld van Veerle en gebruikte het mooie Authentique papier uit de Abroad reeks in combinatie met zwarte cardstock van American Crafts en Kraft Cardstock van Joy!Crafts.

- klik op de foto om 'm te vergroten -


Er zijn heeeeeel veel kleurtjes van het embossing poeder.  Maar ik gebruikte vandaag het hele gewone zwart.  Ik heb gewoon rechtstreeks op het design papier een mooie tekststempel van Joy! gestempeld met Versamarkt inkt, het poeder er over gestrooid en dan verhit met de heattool.  Dit geeft toch wel een heel ander effect dat een gewone zwarte stempel.  Het ligt er mooi glanzend bovenop.
De stempel is een stempel van Joy!Crafts.

Verder werkte ik het kaartje nog af met plakpareltjes en embelishments van Wild Orchid Crafts en Scrap-Unlimited.  Bovendien vond ik een bijpassende knoop in de knopendoos van mijn moeder die ik enkel jaren geleden meekreeg (daar zitten nog wreed oude knopen in hoor ;-) )

Een mooie ronde uitgeponste tekststempel van Joy!Crafts werkt het geheel af.

Creatieve groetjes,
Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten