Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 18 februari 2014

Mixed Media lay-out

Deze lay-out heb ik gemaakt met als basis, papier van Authentique "Abroad". Ik heb 2 papiervellen gebruikt: het blauwe en het stuk onderaan met de gescheurde rand. Hierop ben ik flink aan de slag gegaan met sprays van Tattered Angels en textuurpasta.Ik heb ook enkele stempels van Prima gebruikt om mijn achtergrond nog wat extra's te geven. Het waaiertje bij de bloemen bovenaan is gemaakt met crêpe papier van Tatterd Angels. Dit zijn repen wit crêpe papier die een zwarte bedrukking hebben. Het stuk dat ik gebruikte heeft een kant motief, dit papier heb ik ook bewerkt met sprays, zodat het mooi paste bij mijn achtergrond.
Om het geheel af te werken had ik nog graag een kader …. ook deze is zelf gemaakt: uit een karton 2 vierkante randen gesneden en deze op elkaar gekleefd. Ik heb er 2 genomen omdat ik graag dat extra dikke effect had. Dit heb ik met gesso geschilderd, omdat de gesso goed dekt en ook vult, waren zo ook de ribbels van het karton aan de zijkanten opgevuld. Dan kreeg gans de rand een laagje textuurpasta waar ik met mijn spatel kris kras wat effect in bracht. Als dit droog was, volgde er een laag donker grijze acryl verf en als afwerking bracht ik nog een laagje aan met Tattered Angels Glimmer Glam "Twinkle Toes" deze glimmer brengt makkelijk en snel aan en heeft een zeer beperkte droogtijd; een super tof product.



Al het papier, spray's, verven ed. zijn bij Hilde te koop of te bestellen. Heb je nog vragen dan hoor ik het heel graag !!

Grtjs,
Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten