Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 21 november 2013

Wishing you....

Dag iedereen,
 
Ik denk dat de meesten wel druk bezig zijn met de kerstkaarten. Ik dus ook. Tussen de andere kaartjes door probeer ik toch af en toe kerst erbij te nemen, zodat ik toch mijn stapeltje heb op het einde van het jaar. Deze keer een kaart in niet traditionele kleuren. Ik heb hiervoor de oudere lijn van scrapcake gebruikt waarvan nog een paar vellen te vinden zijn in de winkel. Verder gecombineerd met recentere spullen : de bingo stempel van en het frame van Joy! De tekststempel is van Whimsee. De boompjes en de kerstman in zijn slee zijn van Marianne Design. De takjes achter de tekst zijn gemaakt met een Marta Stewart pons. Het plaatje komt van een vel van Nellie Snellen.
Toen de Noor stans (het frame) nog in de mal zat heb ik hem bewerkt met distress inkt.
De kleuren van de foto zijn niet helemaal correct, in realiteit sluit het roze van het frame beter aan met het roze uit het designpapier.
 
Zo zie je maar, het hoeft niet altijd kerstgroen en rood te zijn.
 

Alle gebruikte materialen zijn verkrijgbaar of te bestellen in de winkel.

Succes met jullie kerstkaarten!

groetjes
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten