Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 31 oktober 2013

lucky 8 ponsen - deel 4

Dag iedereen,


En hier ben ik met de derde lay-out gemaakt met deze Lucky 8 pons :

 
Deze keer heb ik een foto van mijn grootouders genomen, van toen mijn grootvader nog leefde. Het is één van de laatste foto's van hun twee samen. Het papier is van Jenni Bowling. Ik vond het rozige motiefje wel passen bij de romantische lay-out. Ik heb het vel, nadat ik het geponst had, op een roze-rode cardstock gekleefd zodat de hartjes mooi uitkomen. Verder is de layout aangekleed met een Magnolia stans, een taartleggertje en wat brads en bloemen. Ook wat kant vond ik hier wel passen. De titel is opnieuw met stickers van american crafts gemaakt.

 
 
Daarmee heeft u de drie uitwerkingen gezien die met deze pons gemaakt kunnen worden. Ik hoop dat ik aangetoond heb dat deze ponsen een echte meerwaarde zijn, aangezien je heel eenvoudig verschillende leuke vormen aan je lay-outs kan geven. Er zijn er een aantal beschikbaar in de winkel, en ze zijn sowieso te bestellen. Wil je graag een bepaalde vorm, stuur dat gerust een mailtje naar de winkel!
 
groetjes,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten