Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 9 september 2013

Magnolia Event voorbeeldkaart

Dag iedereen,

vandaag toon ik jullie nog een kaartje dat ik maakte voor het Magnolia Event van volgende week 14/9.
Het papier is uiteraard allemaal Magnolia en het stempelafdrukje kleurde ik in met distress inkt en werd bewerkt met stickles

Verder gebruikte ik bloemetjes van Wild Orchid Crafts, stansen va nestabilities, Noor! en Magnolia;  De tekststempels zijn ook van Noor!  Deze zijn allen te bestellen in de winkel.

Ik koos voor een speciale vorm.  De kaart klapt open vooraan en kan worden dichtgemaakt met een lint.  Aan de binnenkant zitten er tags en is er nog ruimte gelaten om een persoonlijke wens te zetten in het midden.  Je kan op de foto's klikken om ze te vergroten.


- buitenkant -

- binnenkant -

Veel creatieve groetjes van Marijke en voor een aantal onder jullie, tot zaterdag in Emblem.

1 opmerking: