Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 20 juli 2013

spiegeltje Juli...

Weer welkom iedereen op ons blog. Met deze zomerse temperaturen buiten vind ik toch wel de tijd om te knutselen hoor, buiten in die hitte is niks voor mij. Vandaag vond ik het wel goed weer, meer dan 25°C hoeft voor mij echt niet.

Samen met Do mocht ik weer een leuk pakketje ontvangen van Hilde van Cart'n scrap art om aan de slag te gaan. Zoals jullie weten krijgen we steeds per 2 een pakketje met wat papier en versiersels. Altijd een uitdaging natuurlijk want we weten niet wat we in handen krijgen.

Do maakte een leuk mini album van haar pakketje. Altijd fijn om cadeau te geven aan iemand.



Ikzelf heb weer maar eens een kaart gemaakt, met een magnolia stempel en verschillende mallen. Wat ik zeer fijn vond aan het maken van deze kaart zijn de kleine woorden die je kan zien op de onderkant van de kaart. Dit is een superleuke stempel van Heartfelt Creations  met heel veel bruikbare woorden voor op elke kaart of lay out. De stempels is te bestellen in de winkel.


Klik om te vergroten

 


Stempel van Heartfelt Creations
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten