Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 27 oktober 2012

sneak peak van een volgende workshop.

Wat een prachtige herfstdag is het weer hier in de Kempen! Zo genieten in mijn veranda van die toch nog wel heel aangenaam warme zon. Met al mijn knutselspullen bij de hand en een tas thee of koffie (of cola light). Meer heb ik niet nodig.

Ik toon jullie alvast een sneak peak van een komende dag-workshop. Er is nog geen datum gepland, want we moeten eerst is kijken wat er nog vrij is in onze toch wel drukke agenda. Laat maar even weten wat jullie fijn vinden een zaterdag of zondag...


Klik op de foto om te vergroten

Veel groetjes en geniet nog van deze mooie dag! Ik ga nog een beetje verder aan het werk, want Do heeft ons DT-Team een flinke opdracht gegeven voor de maand december...

Els

1 opmerking: