Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 15 september 2012

Stella Rose!

Hallo allemaal,


Het DT team kreeg allemaal hetzelfde papier van Stella Rose om mee aan de slag te gaan. Eerder kregen jullie al de kaart van Marijke te zien, en nu volgt die van mij.

Ik heb weer een Magnolia stempel gebruikt en wel deze : Hiking Edwin van de turning leaves collection. Zoals altijd bij mij, is het afdrukje ingekleurd met distress inkt en met stickles bewerkt.

Het stempelafdrukje is uitgesneden met een circle nestability en daarachter is nog een scalloped nestability gebruikt. Alle nesties zijn op bestelling te krijgen bij Hilde : gewoon even mailen welke je graag wil!
De linkerkant vd kaart bewerkt met memorybox mal : chadwick label.
De bloemen zijn uiteraard hoofdzakelijk van Wild Orchid crafts en de twee iets bruinere met blink op zijn van prima. Meeldraadjes uit eigen voorraad.
Verder ook kleefpareltjes gebruikt voor de afwerking en een houten vlindertje.

Zo zie je maar, het papier van MME is erg veelzijdig. Ook omdat de velletjes allemaal dubbelzijdig zijn, dus je kiest gewoon wat het beste bij jou past!

 
 (klik op de foto om te vergroten)
 
detail bloemenpartij
(klik op de foto om te vergroten)


 detail stickles
 

 detail memorybox mal

 groetjes

2 opmerkingen:

  1. mooie kleurencombinatie en ja, ik vond deze kleuren ook wel heel geschikt voor een mannenkaart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie papierlijn
    jammet dat ik geen wandelaar ben, ik zou dat kaartje wel graag in de bus krijgen :D

    BeantwoordenVerwijderen