Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 26 september 2012

Nog maar eens Stella And Rose ...

Hallo lieve creatievelingen,

Herinner je je de vorige kaarten nog van Veerle, Els en mezelf met het mooie Stella And Rose papier van My Mind's Eye?  Wel ik had nog enkele stukjes liggen en maakte de afgelopen dagen een kaart.
Toen ik het MME papier met ruitjes "Buddies" en "Boy" zag, dacht ik onmiddellijk aan een jongenskaartje, zelfs zonder de namen van de papiertjes te kennen ;-)  En Veerle maakte er inderdaad ook een jongenskaart mee.

Dus dacht ik, laat ik mezelf uitdagen en er een "meisjeskaartje" van maken.  En dat lukte, vooral ook omdat de kleuren zo prachtig zijn en toch wel makkelijk combineerbaar.

- klik op de foto om te vergroten -


Wat zijn verder de ingrediënten van deze kaart?

  • bazill cardstock
  • parelketting en bloemetjes van Wild Orchid Crafts
  • Magnolia stempel "A Gift for You" ingekleurd met distressinkt en bewerkt met stickles
  • Blaadjes stans van Memory Box
  • Magnolia Doohickey "So wrapped Lovely"
  • stempeltje van Crealies
  • Vlinderponsje van Kars
  • Spellbinders nestabilities Circle en Scallop Circle
  • Lint en Tule uit eigen voorraad

Hopelijk kan deze kaart jullie inspireren terwijl de herfst zijn intrede doet en de avonden helaas donkerder en donkerder worden.

Groetjes van Marijke.

1 opmerking: