Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 3 september 2012

nieuwe kaart!

Hallo iedereen,
 
Na de mooie creaties van Els en Marijke, nog eens een kaart van mij :-)
 
Deze kaart gemaakt met prachtig papier van Authentique. Deze lijn is jammergenoeg niet meer verkrijgbaar, maar als je lijnen van Authentique wil, stuur gerust een mailtje naar cartandscrapart@hotmail.com en Hilde kan het papier bestellen.
Verder op deze kaart een hoop bloemen gebruikt :-) dat is een beetje mijn dada. Hilde bestelt regelmatig bij wild orchid crafts, dus als je daar bloemen ziet die je graag zou willen, gewoon een mailtje naar Hilde :-)
Nog gebruikt op deze kaart : tekststempel Nicole Verkooijen, Doohickey van Magnolia (alle doohickeys zijn bestelbaar) , nestabilitie (ook allemaal bestelbaar).
De kleine vlindertjes zijn gemaakt met het Kars ponsje van Marijke, en de grotere met een Martha Steward pons. Verder de kaart afgewerkt met plakpareltjes, stickels, meeldraadjes, ...
Naar goede gewoonte is mijn afdrukje ingekleurd met distress inkt. De stempel is een magnolia van de laatste 'turning leaves' reeks. De scooter stempel vind je hier. Zodra ik de nieuwe reeks zag was ik verkocht voor deze. Super lief en heel veel mogelijkheden.
 
(klik om te vergroten)

Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden en dat het jullie inspiratie mag brengen :-)

groetjes
Veerle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten