Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 25 augustus 2012

Zaterdag : Creatables - kaart 3

Hallo iedereen,


Mijn derde post met de creatables mal. Deze keer totaal iets anders. Een gewaagde post, al zeg ik het zelf, want niet iedereen houdt van dit soort kaartjes. Nogtans, de meeste scrappers en kaartenmakers zijn met dit soort kaarten ooit gestart....inderdaad....ik heb een 3D plaatje gebruikt....Don't shoot me   :-)
Aangezien er waarschijnlijk ook minder ervaren kaartenmakers deze blog volgen, wou ik toch deze kaart posten. Dit toont echt de veelzijdigheid van de mal aan.



De kaart is dus vrij eenvoudig, een echte klassieke kaart zoals mijn oudere tantes graag hebben dat ik ze maak :-)
Ik heb de swirl uitgesneden en de bloemetjes. Ook deze keer de ster als hart gebruikt en op deze kaart heb ik de bloemetjes niet met een brad afgewerkt maar met een kleefparel in het center. Zoals jullie zien gaat dit ook perfect.

De hoekjes van de topkaart zijn geponst en ook afgewerkt met een kleiner kleefpareltje!

Groetjes,
Veerle

2 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart hoor, en let maar op mijn woorden: 3D wordt nog helemaal hip jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet mijn ding dat weet je, maar je hebt de mal wel heel fijn gebruikt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen