Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 18 augustus 2012

Zaterdag : Creatables - kaart 2

Hallo iedereen,


Hier ben ik weer met een kaart waarop ik de Creatables mal van Marianne Design heb gebruikt. Deze keer een totaal ander effect met dezelfde mal.

 (klik voor vergroting op de foto)

Deze keer heb ik de één van de swirls gebruikt en het bloemetje en de stervorm. Twee keer heb ik de stervorm als hart gebruikt voor het bloemetje, maar ook het bloemetje alleen kan perfect gebruikt worden, dat zie je aan de bloem links. Ik heb de bloemetjes vastgezet met een brad, maar eigenlijk hoeft dat niet, je kan ze ook gewoon vastkleven.

Hier een detailfoto van de swirl en bloemen :

 (klik voor vergroting op de foto)

Ik heb op deze kaart ook een tag gebruikt. Deze is een Magnolia DooHickey. Deze specifieke staat niet meer in de shop, maar alle Doo-Hickeys kunnen besteld worden, dus als je eentje wil die je niet ziet staan, gewoon even mailen naar Hilde!
De stempel is van Sugar Nellie : "Braveheart". Super leuk vind ik deze als kattenliefhebber, hoewel ik denk dat mijn katten de muizen niet zomaar zullen laten zitten :-)) Van dit stempelmerk zijn er nog een heel aantal te vinden in de winkel.Voorlopig (nog) niet in de webshop, maar geef gerust een belleke aan Hilde om te informeren!
Zoals altijd is de stempelafdruk ingekleurd met distressinkt, en ook de tag is bewerkt met distressinkt (is gestanst uit spierwit papier). Afgewerkt met stukjes touw. Ook heb ik nog een borderpons gebruikt.

(klik voor vergroting op de foto)

Groetjes,
Veerle

3 opmerkingen: