Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 30 augustus 2012

Vintage kaart

Hallo iedereen,

vandaag wil ik jullie mijn eerste kaart als lid van het DT-team tonen.
Normaal gezien maak ik voornamelijk kaartjes met ingekleurde (cute) stempels, maar deze keer wilde ik wel eens iets anders proberen.





Als cardstock gebruikte ik Core'dinations ColorCore.  Het prachtige design papier komt uit een paperpad van Prima Marketing : Fairy Belle.
De stempel is van Fiskars Quotes  Make a Wish.  Ik gebruikte een stans van Spellbinders om een mooie vorm te verkrijgen : Nestabilities Label 1 en kleefde het geheel een beetje verhoogd op.
Tip : om een smal randje cardstock (mat) rond je uitgestanste nestability te krijgen, trek je de buitenkant van je stans over met potlood op de achterkant van je cardstock en knipt 'm uit.

De bloemen, de mooie camée, het hartje, de prachtige grote pin en de chandelier (linksboven in de hoek) zijn van Wild Orchid Crafts, te verkrijgen bij Cart'n Scrap Art en binnenkort ook in de webshop.  Indien je niet direct de bloemen vindt die je wenst, kunnen ze makkelijk via de winkel besteld worden.

De kleine pin is van Making Memories.
Onder de Camée plakte ik een (kleine) ovale scalloped nestability bewerkt met distress inkt om een mooi randje te bekomen.

De mini-vlindertjes zijn uitgeponst met een pons van Kars.

De randjes van het papier zijn allemaal gedistresst met een distresstool en bewerkt met distressintkt : Walnut Stain.  Ook de witte bloemetjes kregen een likje walnut stain.
Rondom het designpapier en hier en daar op het designpapier gebruikte ik stickles van Ranger om wat glitteraccenten toe te voegen.

Groetjes,
Marijke.

2 opmerkingen: